2011年3月19日星期六

My new bag from Makr




本來對backpack無咩好感...但呢個makr就一見傾心 ~
手工好正...而且夠大又唔笨重 ~

13 則留言:

govind 說...

咁快就到既?

mrpooncheukman 說...

其實都唔快啦...要成10日...等死我了...

govind 說...

我諗緊買黑色定白色好...
挺唔挺身架D料??@@

mrpooncheukman 說...

堅挺! 白色易污穢 但我覺得靚d ~

govind 說...

GOOD!咁我應該買黑色了
你簡左邊個SHIPPMENT? $18個個?

mrpooncheukman 說...

最平果隻 ~ around 10 days

mrpooncheukman 說...

買完~ 影d相出來睇 ~

govind 說...

可唔可以度埋長闊高比我牙?唔該晒你牙!!!

mrpooncheukman 說...

13.5" × 18" × 5.75"

mrpooncheukman 說...

而家仲有special price...usd$136 only...

govind 說...

哈哈我知牙,以經比左錢了~~!!!
係呢,你又會搵到呢個BRAND既?

mrpooncheukman 說...

之前上網搵leather bag sample發現的 ~

咁你又點發現佢呢 ?

govind 說...

哈哈我係搵RUCKSACK個陣發現佢的~~