2009年7月29日星期三

化妝品、首飾與盒

我絕對唔係一個有條理既女生,我成日將d衫亂放。最鐘意就係放佢地係床尾.......
衫咁大件就好易搵得返,如果要搵一對耳環或者唇膏就真係可以搵極都搵唔到
係書台?係房?係手袋?(但邊個手袋?)(記得邊個手袋但個手袋又係邊度?)唉.....
所以最好就係搵個盒放好晒d'濕碎野' 一搵就搵到
如果你都好似我咁成日係屋企都搵唔到你想搵既野 信我 最好買個盒





3 則留言:

匿名 說...

很美的首飾盒!

lawsumsum 說...

我家姐永遠執人地d野唔執自己野
所以佢d野永遠唔知去左邊
我d野都俾佢執到唔知去左邊:p

anyway,你個GOD盒好靚wor!!!!!!!!!

sis. 說...

anyways,提議你下次可以用紅/綠格仔布做底黎影相(你可以幫我搵返出黎,唔該晒),我唔想見到屋企張書台呀~
其他人睇可能冇野,我覺得好屋企hea feel...
俾d好d既feel黎啦:p

係咪可以唔public???千其唔好public!